Sunday, August 1, 2010

ish3

semalam aku pegi pertandingan festival 1 Malaysia kt Auditorium Uniten...'mmg bgus' sbb kawan roomate aku yg bertudung pun dh hilg tudungnya....roomate aku memang x kn bkak tudung dy coz akak dy pun study kt cni...nmpk mcm bgus kn...aku pun pk mcm tu jgk mulanya...slepas tarian drpd mak nyah-mak nyah gan yg sekutu dgnnya dr kampus ney...suma bersorak...ala yg,mcm la u x taw mak nyah menari mcm mna kn,pinggang depa lembut lg dr pinggang pompuan2 asli mcm aku ney,ngetop gitu....apalg,bersorak la laki2 gatal kt belakang tu....wah,bgus....seronok kot tambah2 dosa ney...ckp psal dosa ney,aku sendiri pun byk dosa tp kalau niat kite nk berubah,InsyaAllah............persembahan penutup,ha ney yg x sbar2 nk tgk ney,roomate aku menari jgk,so kmi 1 umah x sbar2 dh nk tgk....wah,pkai bju portugis rupanya....mmg cntik tp................x pkai tudung tp pkai skarf,ok la tu sbb dy tu pun memg sosial cikit kn..tup2 la,pkai dress smpai betis rupanya...hmm baik x yh pkai tudung...x ska betul aku dgn org yg hipokrit ney...nk tutup aurat biar la tutup suma,x pyh tutup sna tp sni terbukak...kalau rasa nk bukak,bukak jew...nk freehair pun freehair jew...kadang2 aku takut,takut terpengaruh,sebab tu aku jarang bercakap dgn roomate aku...ramai lg yg teruk2 kat cni...ada gay,pengkid...ada budak yg 1 batch dgn aku,perempuan,islam tp pakai bju berlambang salib kat belakang...dari jauh memang nmpk lambang salib tu....nauzubillah...dunia akhir zaman...aku pun x baik tp aku dh dpt balasan ats ap yg aku dh buat,Alhamdulillah kadang2 benda tu buat kita sedar...aku pernah tersalah langkah tapi masih diberikan peluang kedua,syukur.....aku berdoa siang malam moga2 aku,keluarga aku,orang2 yg aku sayang di jauhkan dari segala fitnah & anasir2 jahat...moga ditetapkan iman kami & diberikan kbahagiaan....amiiin...........

No comments:

Post a Comment